http://www.Parsiblog.com/PhotoAlbum/crystalvirus68/Thumb_24166.jpg 10233 9 چند کلمه حرف - عشق
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند کلمه حرف - عشق


خانه
پارسی بلاگ
پست الکترونیک
شناسنامه
 RSS 

:: کل بازدیدها ::
10233

:: بازدید امروز ::
9

:: موضوعات وبلاگ ::

:: درباره خودم ::


:: اوقات شرعی ::

:: لینک به وبلاگ ::

چند کلمه حرف - عشق

:: دوستان من ::







:: اشتراک در خبرنامه ::

 

:: موسیقی وبلاگ ::

:: مطالب بایگانی شده ::

تابستان 1385

85/5/22 :: 6:0 صبح


هرگز به کسی نگاه نکن وقتی قصد دروغ گفتن داری.. هرگز به کسی محبت نکن وقتی قصد شکستن قلبش را داری.. هرگز قلبی را قفل نکن وقتی کلیدش را نداری!!!

اگر بگریم گویند عاشق است اگر بخندم گویند دیوانه است پس می گریم و می خندم که بگویند یک عاشق دیوانه است تقدیم به آن کس که عاشق و دیوانه ام کرد!!!

کسی خیلی دوستت دارد و هر کاری کردی بد دید ... و دیدش بجای خوب به بدی کشیده شد ... فقط برایش دلیل قانع کننده نیار برایش عشقت رو بیار تا با عشقت به یقیین برسه!!!

دوست داشتن زیادی ... حسودی میاره .... حسودی زیادی مشکل بوجود میاره ... مشکلات زیادی امراض زیاد تری بوجود میآورد پس سعی کن هرکی رو به اندازه دوست داشته باشی نه بیشتر!!!

بخواهید ؛ به شما داده خواهد شد ! بجویید ؛ پیدا خواهید کرد ! بکوبید ؛ در به رویتان باز خواهد شد ! چون هر که ، هرچه بخواهد به دست خواهد آورد!!!

از کسی که دوستش داری ساده دست نکش. شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن .چون شاید هیچ وقت ،هیچ کس تو رو مثل اون دوست نداشته باشد!!!

اگه خودتو تویه یه اتاق تنگو تاریک پیدا کردی اگه از درو دیوا اتاق خون میچکید اگه بوم بوم صدا میداد ... نترس تو قلب منی!!!

دنیا را بد ساخته اند......... کسی را که دوست داری،تورادوست نمی دارد. کسی که تورا دوست دارد ،تو دوستش نمی داری اما کسی که تو دوستش داری و او هم تو را دوست دارد به رسم و آئین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است . زندگی یعنی این!!!

 


نویسنده : سید علی رضا
http://www.Parsiblog.com/PhotoAlbum/crystalvirus68/Thumb_24166.jpg :جستجو
نظرات شما ()

نوشته های دیگران ( )

emami_far_2004